Monitorok, TV-k, Nyomtatók, Tápegységek,
Elektronikus készülékek szervize
1141. Budapest, Vezér u. 113/C     Tel: +36-30/9-510-510

Javítható a készülékem?
Mennyi idő alatt készül el?
Mennyibe kerül egy javítás?
Mi történik, ha nem kérem a javítást?
 
Üzletpolitikánk

Tisztelt ügyfeleink!

Cégünk a 80-as évektől kezdve foglalkozik számítógépekhez kapcsolódó elektronikus eszközök javításával.

Fő profilunk az LCD monitorok, TV-k, valamint mátrix-, tintasugaras-, és lézernyomtatók javítása.

Főleg más szervizekben, számítástechnikai boltokban átvett készülékeket javítunk, de várjuk utcáról érkező kedves ügyfeleinket is.

Javítható a készülékem?

Ezt látatlanban szinte lehetetlen megmondani, de tájékoztató jelleggel nézzük statisztikáinkat:

Nyomtatók:

Mátrix (tűs) nyomtatók: Nagy valószínűséggel, 90-95%-ban gazdaságosan javítható nyomtatók.

Tintasugaras nyomtatók: A több évesek között rengeteg a fejhibás, itt kicsi a valószínűség, hogy javítható. A fej elektronika hibásak egyáltalán nem, a beszáradt fúvókások egy kis része javítható. Ha fej jó, akkor 90-95%-os valószínűséggel egy karbantartással, kategóriadíjban javítható a nyomtató.

Lézernyomtatók: Papírbehúzási, elakadási problémák legtöbbször karbantartással, görgő cserével gazdaságosan javíthatók, monokróm  lézereknél még a fixáló fólia csere is gazdaságosnak mondható.

Színes lézernyomtatóknál ha például minden kellékanyag, képalkotó egység cserére szorul, esetleg fixáló élettartama is lejár, akkor ezek cseréje meghaladhatja egy új nyomtató árát.

Statisztikánk szerint a lézernyomtatók 80-90%-át gazdaságosan tudjuk javítani.

LCD monitorok, TV-k: A kijelző hibákat, és fénycső hibákat nem számítva a készülékek kb. 90-95%-ban kategóriadíjasan javíthatók. A kijelző és fénycső hibák javítása nem mondható gazdaságosnak, szerencsére nem túl gyakoriak, ezek a javításra hozott készülékek 5-10%-át teszik ki.

Mennyi idő alatt készül el?

A készülék a leadástól számítva általában 1-2 nap múlva átvehető. A javítást legtöbbször  aznap megkezdjük. A konkrét javítási idő pl. monitor esetén sokszor csak 1 órát vesz igénybe, de a javítás utáni tesztelésre legalább 1 napot szoktunk fordítani, hogy az esetleges rejtett hibák is kiderüljenek. Szeretünk biztosak lenni benne, hogy a készülék kifogástalanul működik.

Tekintettel vagyunk vidékről érkező ügyfeleinkre, akik aznap visszautaznak, vagy akinek csak egyszerűen sürgős.

Ha feltorlódnak a munkák, vagy a javításhoz alkatrészre kell várni, akkor a javítási idő meghosszabbodik.

Mennyibe kerül egy javítás?

A készülék átvételekor kollegánk egy táblázatból megnézi az adott eszköz javítási díját. Ez a táblázat weblapunkon is megnézhető. Ezt a vállalási összeget felírjuk a munkalapra. Ha a javításhoz nem kell nagyobb összegű alkatrész, akkor a készülék ebben az árban (kategóriadíjban) automatikusan javításra kerül. Ha a javítás ennél többe kerülne, akkor a megadott telefonszámon megkeressük, hogy kéri-e a javítást. Előfordulhat, hogy egy javítás nem gazdaságos. Pl. egyes nyomtatóknál fejhiba, monitoroknál kijelző hiba. Természetesen ilyen esetben sem kell fizetni.

Az egyes készülékeket teljesítményüktől, és a várható javításra fordítandó munka függvényében kategóriákba soroltuk.

A nyomtatóknál 3 kategóriát: 4000.- és 8000.- Ft között
Az LCD monitoroknál, TV-knél 7 kategóriát: 4000.- és 11000.- Ft között,
A tápegységeknél 4 kategóriát: 4000.-és 16000.- Ft között

állítottunk fel.

Ez azt jelenti, hogy ha pl. Ön egy A4-es tintasugaras nyomtatót hoz javításra, akkor annak javítása, karbantartása 4000.- forintba fog kerülni, típustól, és hibától függetlenül. Ebben az alkatrész költség is benne van, amennyiben az nem jelentős. (90-95%)

Ha Ön pl. egy 17”-os LCD monitort hoz javítani, akkor annak javítása típustól, és hibától függetlenül 5000.- forintba kerül. Ebben az alkatrész költség is benne van, amennyiben az nem jelentős. (90-95%)

Tekintse meg kategóriadíjas táblázatunkat nyomtatókra, LCD monitorokra, TV-kre, tápegységekre ahol tájékozódhat, hogy mennyibe fog kerülni a készülék javítása (márkától, és hibától függetlenül).

Ha még több információt szeretne, nézze meg milyen készülékek javítása, milyen hibával, mennyibe került:

Nyomtatók

LCD monitorok, TV-k

Tápegységek

Lehet, hogy többe kerül a javítás mint a kategóriadíj? Mennyi ennek a valószínűsége?

Nyomtatóknál előfordulhat, hogy több ezer oldal nyomtatás után főbb darabokat cserélni kell. Esetleg fixáló fólia, nyomóhenger, vagy komplett fixáló, dob, lézerszkenner, stb… Ezek nem férnek bele a kategóriadíjas javításba, ezért ilyen esetekben árajánlatot adunk.

Mátrix (tűs) nyomtatóknál: statisztikánk szerint 50-60%-ban karbantartással javítható a nyomtató, ekkor kategóriadíjas a javítás, egyéb esetben előfordulhat fej, fejkábel, fogaskerék, motor, stb. csere, ebben az esetben árajánlatot adunk.

Tintasugaras nyomtatóknál a hibát sokszor  a fej hibája okozza. Ha cserélni kell a fejet, az az egyszerűbb nyomtatóknál nem gazdaságos, nem végezzük el. Ha a fej beszáradt de javítható, akkor a karbantartással együtt kategóriadíjas a javítás. Ha a tintasugaras nyomtatóknál a fejhibásakat nem számítjuk, akkor statisztikánk szerint a többi 90%-ban javítható, és kategóriadíjas.

Lézer nyomtatóknál statisztikánk szerint kb. 50-60% karbantartással javítható, a többinél főbb darab cseréje szükséges. Ebben az esetben árajánlatot adunk.

LCD monitorok, TV-k javításánál igyekszünk elkerülni a panelcserét. Alkatrész szinten javítunk, így az alkatrészköltség alacsony. Statisztikánk szerint itt 90-95% a valószínűsége, hogy a készülék javítható, és belefér a kategóriadíjba.

Tápegységeket, adaptereket is alkatrész szinten javítunk, itt is érvényes, hogy 90-95% valószínűséggel a készülék javítható, és sikeres javítás esetén a kategóriadíjat kell fizetni, nincs külön alkatrészköltség.

Mi történik, ha nem kérem a javítást?

Az átvételkor megállapítjuk a készülék várható javítási díját. Ezt Ön is megnézheti a weblapunkon található táblázatból, vagy használja árajánlat kalkulátorunkat. Ön az átadáskor elfogadja, hogy a készülék eddig az összeghatárig javítható. Ha nem ért vele egyet, nem hagyja ott a készüléket, elköszönünk egymástól. Ha a készüléket megjavítottuk a megbeszélt értéken, utólag már nem állhat el a javíttatási szándékától.  Ha a javítás során kiderülne, hogy a költségek meghaladják az előre megállapított összeget, akkor megkérdezzük, hogy kéri-e a készülék javítását. Ha nem kéri, Önnek nincs semmilyen fizetési kötelezettsége. Ha a javítás során úgy ítéljük meg, hogy nem gazdaságos a javítás, akkor arról tájékoztatjuk, és természetesen akkor sem kell fizetnie.

Üzletpolitikánk

A Seképsehang.hu-nál célunk, hogy Ön maximálisan elégedett legyen szolgáltatásainkkal, a ránk bízott munkát szakszerviz szinten, vagy még jobb minőségben elvégezzük, de ezek mellett árainkat a konkurencia árai alatt tartsuk.

Fontosnak tartjuk, hogy a szervizünkbe leadott készülékek bevizsgálásáért az ügyfélnek ne kelljen fizetnie, javítás az átvételkor megbeszélt értéken történik. Ha átvételkor a javítási összeg nem állapítható meg, akkor azt később közöljük, és Ön dönthet, hogy kéri-e a javítást. Ha nem kéri, nem kell fizetnie.

Ritkán, de előfordulhat, egy bonyolultabb készülék, elektronika javításánál, hogy azt több óra, vagy több nap után sem sikerül gazdaságosan javítani. Az ügyfelet ekkor sem terheli semmilyen fizetési kötelezettség.

Nagyon fontos az alaposság, ezért nem csak az éppen jelentkező hibát javítjuk meg, hanem azokat is amikre még számítani lehet. Pl: előbb-utóbb jelentkező kontakthibák, a készülékre jellemző típushibák, amik még nem jöttek elő, stb.

Az e-mailben, üzenőfalon kapott kérdésekre igyekszünk azonnal válaszolni akár este, hétvégén is.